web02.jpg
  • The Fray

BLOG: ''Moeders - ZO maak je de beste lunch om mee te nemen naar je werk''


Wanneer je aan het diëten bent, probeer je een gezonde lunch mee te nemen naar je werk. De frustratie zit hem in het vinden van recepten voor gewichtsverlies die daadwerkelijk makkelijk, lekker en snel te maken zijn. Dat kan soms lastig zijn als je geen inspiratie hebt. Hoe frustrerend is dat? Daar maak ik nu een einde aan. Wil jij buikvet verbranden, afvallen of strakke benen? Dan heb ik de perfecte manier voor je gevonden. Deze maaltijden zijn volledig gericht op jou als vrouw:



Jij mag het lekker zelf verzinnen, omdat je vanaf nu van mij de vrijheid krijgt.

Ik leer je binnen één minuut hoe je zelf de beste lunch of het avondeten maakt. Als je naar bovenstaande foto kijkt, valt het misschien op dat de maaltijden erg simpel, makkelijk en overzichtelijk zijn. Dat klopt, zo simpel kan gezond eten zijn. Maar hoe maak je een goede maaltijd? Ik geef je hier de ingrediënten die je nodig hebt wanneer je bezig bent met afvallen.


Let op, dit is wat je per maaltijd nodig hebt. - Kies twee of meer groenten, het liefst in verschillende kleuren. Gebruik 200 gram of meer.

Je kunt de groenten rauw eten, koken, stomen of bak de groenten lichtjes in paar druppels

olijfolie.

Ben jij iemand die snel honger krijgt? Gebruik gerust 300 gram groenten of meer.

- Kies één eiwitbron, het liefst een magere soort (kip, kalkoen, tonijn etc.). Gebruik 100 gram of

meer. Je kunt dit koken, stomen of lichtjes bakken in een theelepel olijfolie.

Sport jij 5x intensief in de week? Neem gerust 150 gram+ aan eiwitten. - Kies één koolhydraatbron en gebruik één portie. Dat kan zijn: gekookte rijst, pasta,

quinoa, bulgur, couscous of bonen. Je kunt ook crackers of een boterham eten. - Voeg evt. wat kruiden bij de groenten of eiwitbronnen toe. - Kies een bakje dat groot genoeg is. En klaar! Dit is het! Maak het jezelf vooral makkelijk. Het geheim achter afvallen is om alles zo simpel mogelijk te houden. Je bent vaak al druk met je werk en gezin. Hoe fijn is het dat je hier tijd voor jezelf wint door het simpel te houden? Dan worden de beste recepten om af te vallen ineens leuk om te maken.



Gun jezelf 30 minuten per dag en je zult merken dat zowel jij als je gezin er een voordeel uit zal halen. Doe je mee? www.thefray.nl/coachfrayonline