beste-personal-trainer-in-amsterdam
  • Claudio Fray

3 Workouts voor Thuis die je NU kunt volgen!

"Bombi, wanneer gaan we komende week trainen?" Mijn lieve zus Virgin en ik gingen echt heel regelmatig naar de sportschool. En we hebben ook zo hele suffe koosnaampjes voor elkaar. Echt we hebben het elke keer weer heel leuk gehad. Toen we hoorden dat de gym dicht moesten was het best zuur en pittig, maar ja het was wat het was.


Ik ging ik meteen aan de slag om online workouts voor thuis te bedenken die ik samen met mijn klandici thuis kon doen. En tada! Ik had best leuke workouts gemaakt die voor dames makkelijk te volgen waren, vanuit thuis dus. Iets simpel, makkelijk en wat ook leuk is en werkt.



En hoe meer ik dat was gaan geven, hoe meer ik verliefd raakte op online trainingen geven en zelf ook volgen! Het heeft zo onwijs veel voor mij veranderd.





Wat deze online workouts voor thuis mij hebben gebracht:


1. Ik heb flink minder reistijd. Voorheen was ik echt een half uur of langer per dag onderweg naar de sportschool. Daar nog omkleden en alles wat er bij komt kijken. Tas inpakken. Dingen vergeten. Je kent het wel. Het is echt tijdrovend en ik heb nu echt waardevolle tijd terug in mijn dag.


2. Onderweg erger ik mij niet meer aan vertragingen of onvoorziene dingen. Als je niet hoeft te rijden of fietsen, kan er onderweg ook niets gebeuren. Geen file's, vertragingen of andere vervelende gebeurtenissen die roet in het eten gooien. Dit scheelt ook heel wat tijd omdat er altijd wel wat aan de hand is.


3. Het is flexibel en ik kan het daardoor op ieder moment van de dag volgen. Wat soms bij mij in de sportschool gebeurde is dat er een klant last minute moest afzeggen omdat er thuis wat aan de hand was. En misschien herken jij dat ook. Op werk, thuis of privé gebeurt er wat en jij kunt dus ineens niet meer. Nou, verleden tijd dus. Nu kun je gewoon lekker flexibel je training verzetten en op een ander moment volgen. Of een moment dat jou helemaal uitkomt. En dan sta ik met mijn workouts voor thuis gewoon klaar! :)


4. In mijn eigen omgeving kan ik mijn eigen muziek opzetten, tussendoor wat anders doen en kleding waar ik mij helemaal lekker in voel. Ik denk dat deze ook heel belangrijk voor me is geworden. Ik heb meer focus omdat ik ook de vrijheid voel om het in te richten zoals het mij beste uitkomt. Vrijheid is echt goud waard!


5. Ik heb meer tijd over voor mijn bedrijf, voor mijn ontspanning en voor mijn relaties. Omdat ik meer gedaan krijg op een dag, heb ik mijn weekenden met mijn partner helemaal terug. En ik kan ook vaker sociale momenten hebben omdat ik dus efficiënter werk verricht. Ik maak ook meer slaapuren. Er is veel meer focus gekomen op mijn dag!!


6. Ik voel minder druk om te presteren. Ik doe het voor mezelf en niet voor de mensen die om mij heen staan. Ken je dat... de druk die je voelt op het moment dat jij in de gym of in de groepsles voelt. Soms is het gezond en leuk, dat ga ik niet ontkennen. Maar soms is het ook ongewenst en niet gepast. Verleden tijd dus, ik blijf lekker thuis!


7. Ik hoef geen sportschoolabonnement te betalen. Maandelijks de gym betalen voor het gebruik hoeft ook niet meer. Dat geld investeer ik nu in mijn eigen spullen en een leuk online programma. Jij kunt hetzelfde doen met mijn 10 dagen challenge! Try it out ;) Maar eerst krijg je natuurlijk wel een aantal workouts te zien.


Maar het meest waardevolle inzicht vond ik het inzicht die ik van mijn klanten kreeg: "Claudio, ik vind het echt zo genieten om jou op mijn beeldscherm te hebben iedere ochtend. Op deze manier start ik mijn dag met veel energie!" Nou mooier kun je het niet hebben. Daarom besloot ik helemaal los te gaan op de thuis trainingen.


En jij kan dat dus ook doen. Ik heb een lijst gemaakt met online workouts voor thuis die ik heb kun je zonder materiaal doen, thuis in je eigen omgeving, en in je eigen tempo.


Iedere workout is gericht op het verbeteren van je kracht, conditie, lenigheid en het verbranden van vet. De voordelen van deze workouts voor thuis zijn in ieder geval heel groot. Dus als jij graag in shape wil blijven, doe ze vooral ;)


Klik op een van de onderstaande video’s en dan krijg je direct toegang tot een aantal trainingen.


























Je ziet het al, het is in ieder geval onwijs belangrijk dat je aan de slag gaat met een van deze workouts voor thuis. Op het moment dat je consistent deze trainingen 3 tot 6 keer per week volgt zal je zeker resultaten merken. Maar ik heb natuurlijk ook een hele lijst met tips hier geschreven als je wat meer de diepte in wil rondom hoe je precies sneller resultaat bereikt. Ik heb ook een aantal tips om je maaltijden te upgraden, klik dan hier.

"Ja maar Claudio, kun je ook een paar korte tips geven hoe je snel resultaat kunt boeken met kleine aanpassingen?" Ja natuurlijk wil ik dat doen! Vergeet ook niet dat online sportlessen ook gepaard gaat met voeding. Ik kan je snel een paar tips geven


Minder koolhydraten. Gebruik bv koolhydraatarme brood en vervang rijst met broccolirijst

  • Meer groenten. Eet groenten met de lunch, avondmaal en als snack tussendoor.

  • 3 liter water heb je echt nodig. Meer water drinken zet je verbranding meer aan en je verteert je voeding ook beter. Doe het echt. Het loont:)!!


Ik ben benieuwd: ga jij ook aan de slag met deze workouts?

27 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven